.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه حزب كارگزاران درباره مسائل اخیر

حزب كارگزاران سازندگي ايران با انتشار بيانيه‌اي ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و با آرزوي توفيق همگان در بهره‌گيري از بركات اين ماه نكاتي را درباره مسائل سياسي روز مطرح كرد.

در بخش‌هايي از اين بيانيه آمده است: به يقين حفظ نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك نظام سياسي كه نتيجه مبارزات طولاني آزادي‌خواهي، دين‌مداري وعدالت‌طلبي مردم ايران و سرمايه امروز و فرداي ما براي زندگي شرافتمندانه توأم با امنيت و توسعه مي‌باشد از مهم ترين وظايفي است كه به عنوان يك تكليف بر دوش همه آحاد ملت و به ويژه نخبگان سياسي و مسوولان كشور سنگيني مي‌كند.

مجموعه حوادث و وقايع دوران انتخابات رياست جمهوري و روزهاي پس از آن، كشور را با چالش‌هايي مواجه كرده است. از نظر حزب كارگزاران سازندگي ايران علي‌رغم همه مشكلات و با وجود پرداخت هزينه‌هاي سنگين هنوز مي‌توان، با تدابيري جامع و عاقلانه از فرصت‌هاي موجود براي پايداري و سربلندي نظام استفاده كرد.

استفاده از سرمايه‌هاي بزرگ خرد و خردورزي نظام، صرف نظر از حضور آنان در حاكميت يا تعلق ايشان به جمع منتقدان، گام نخست براي برخورد عاقلانه با چالش‌هاي موجود است.

ريشه يابي واقعي مشكلات، شناسايي جريان‌هاي مرموز وخطرناكي كه ريشه در جهل و خرافات و سر در آخور بيگانگان داشته و امروز درصدد انتقام ازهمه انقلابيون و نيروهاي خط امامي برآمده‌اند، جز با كنار گذاشتن تعصبات و استفاده از همه ظرفيت‌هاي سياسي و شخصيت‌هاي امين و وفادار به كشور وجمهوري اسلامي ميسر نخواهد بود.

در اين بيانيه با انتقاد از برخودهاي انجام شده با برخي شخصيت‌ها از جمله حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي آمده است: در شرايط فعلي مردم و دوستداران واقعي انقلاب اسلامي، امام و رهبري منتظر ايجاد نوعي همگرايي براي احقاق حقوق ملت و رفع نابساماني‌ها هستند.

در بند پاياني اين بيانيه تاكيد شده است: با صراحت اعلام مي‌كنيم حفظ نظام جمهوري اسلامي جز با احقاق حقوق ملت و اين امر جز با اجتماع خردمندان دلسوز نظام جمهوري اسلامي از همه طبقات و همه جريان‌هاي سياسي ممكن و مقدور نمي‌باشد. هرنوع تأخير در يك اقدام جمعي و بدور از تعصبات حزبي و سياسي و جناحي ممكن است خسارات جبران‌ناپذيري را در پي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.